חפש בעלונים קודמים

03/10/2007

חדשות מהבניין
רוקם עור וגידים הנסיעות המקצועיות לחו"ל
ובשבוע הבא יוצא צוות חלוץ מצומצם לבדיקת עבודות בקראוטיה.
מסר שאול

דרוש/ה
רכז/ת רכב

בעקבות פנייתה של חנה יגודה לסיים את תפקידה כרכזת הרכב אחרי 12 שנים! אנו מחפשים לה מחליף/ה .

דרישות התפקיד :
אחריות מלאה על סידור הרכבים לחברים, ענפים עובדי חוץ ועוד.

קשר טוב עם עובדי המוסך, הנה"ח והחברים,
כושר ארגון וסדר
כושר אלתור, תושייה ותמרון
יחסי אנוש טובים
אמינות ויושר
מוכנות להיענות לפניות בכל שעות היום והלילה
אחריות על טיפול ודאגה לניקיון הרכבים,
שליטה בתוכנת הרכב
מוכנות להיענות לפניות דחופות כולל סופי שבוע וחגים.
קדנציה 3 שנים.

היקף העבודה יומיים בשבוע
(העבודה מתאימה לחבר/ה פנסיונר,
או כהשלמת משרה)

לפנות לדנה גורן עד 7.10.07



ביטחון
יונתן יהיה בחול
מ 11.10.07 עד 24.10.07
יחליף אותו יניב שלום.


הפסקת חשמל
ביום ראשון 14.10 החל משעה 7.30 תתבצענה עבודות חשמל שיגרמו להפסקת החשמל ל-48 שעות בכל הקיבוץ.

בימים אלה לא יהיה חשמל במפעל הגומי ובמיניפלסט.
יושכרו שני גרנרטורים שיספקו חשמל לשכונות השונות ובמידה ואנשים לא ידליקו מזגנים, לא יפעילו תנורי אפיה ומכונות כביסה לא צריכות להיות בעיות מיוחדות.

לעומת זאת, דיירי שכונת שפירא, שכונת המרכז, והקומותיים (עד למרפאה), המכבסה, מחסן הבגדים, חדר האוכל והכלבו, המקבלים חשמל מהגנרטור הישן, שם יתכנו שיבושים באספקת החשמל וכדאי להיערך לכך מבחינת המקרר והמחשב.






לרז בן פורת
שבשעה טובה
משתחרר מצה"ל
כ ל ה כ ב ו ד !
הצלחה והשתלבות באזרחות

מאחלת לך ועדת קשר


























































"חג סוכות תעשה לך..." וגם סינמה חממה!


אני רוצה להודות לכל החברים הנהדרים שעזרו להפיק חג סוכות נעים ומכובד:
לאבנר ארבל שעל העזרה בכל תחום,
לטל אייזן האלופה שתמיד מצילה אותי - תודה יקירה!
לאורי תומר על כל הסחיבות והחיוך,
לכל המופיעים החביבים: טובה ב"מ, אמרי גלעד, זמיר גולן, עודי דגאי, יואל גרוסברג, אורי שפירא, רפי שפירא, אילן לוטן, קובי גרוסמן, אביעד שפירא ומרק צ'נסקי - תודה גדולה!
לעידו בן דור על כל התמיכה הטכנית,
לעמי גלעד שתמיד נכון לכל משימה,
לעידית פיק ומיכל פלג על העזרה בהקמה והקישוט,
לצוות המוזיאון על האירוח הנפלא,
לרן חדוותי שעל ההאנגר המרתק,





לתמי צמח היוצרת הנהדרת על הלוח היפה והבמה האלגנטית,
לאורן אדר על חבילות החציר,
ליואב דרורי על ברכתו רבת החן,
להראל שלי שבלעדיו אינני יכולה - נשיקות.
ולעדה ואביטל וכל אלו שעזרו בפירוק - תודה!

זהו לחג סוכות ועכשיו לסינמה חממה שרצה זו השנה השלישית!
כל הכבוד לאורן תירוש שיזם ולקח על עצמו את מילוי המשימה החשובה והכייפית הזו. תודה לענבל הגלעדי, אביטל גבע, יבגני צ'רבה, טל אייזן וכל צוות החממה על האירוח הנפלא והעזרה בארגונים.
תודה לקרן משיח ומרתה מור על המרק המשובח והעזרה הרבה.
לגדי גלעד על העזרה הטכנית - תודה! וליגאל כץ על הציוד!
אני מקווה שנהניתם מהסרטים ומהאווירה המיוחדת בפסטיבל שלנו.
להתראות בהמשך, גלי.







נ ר ז י כ ר ו ן

רגינה שמי 1.10.1977
הדסה לוטן 1.10.1994
פרלה כהן 5.10.1999
ליקו משיח 7.10.1954
יוסי ניידס 9.10.1973
רות אלון 10.10.1992





שיחה עם דני שורר על עבודתו-יזמותו בהפצה ותיקון קלונועים. מה מביא אדם לדרך חדשה, מה הוא מוכר, את מי הוא פוגש, מיהי האוכלוסייה צורכת הקלנועים, האם עדיף להיות שכיר, עצמאי ועוד.

מה כוללת עבודתך?
יש שני כובעים לעבודה, אחת יזמות עצמאית והשניה מכירה של קלנועים השייכים לחברה מקיבוץ תל-יוסף, שעוסקת בייבוא קלנועים חדשים וגם שיפוץ קלנועים ומכירתם כיד שניה. אני עצמאי ומקבל עמלות מהחברה על תיקונים ומכירות.
העבודה שלי מתרכזת בעיקר בשירות ותיקונים, ודרך השירות אני מגיע גם למכירות. האזור שעליו אני אחראי מתחיל בנתניה כפר יונה בדרום, ועד החותרים וטירת הכרמל בצפון. במזרח אני מגיע לואדי ערה, צומת מגידו ובמערב לשדות ים ואור עקיבא.

וביום יום, מה אתה עושה?
יום העבודה מתחיל בשבע וחצי אחרי שאני שם את רון ורומי בגן. משתדל לאכול ארוחת בוקר ונכנס לבית השני שלי, הטיוטה 31 - ויוצא לדרך. אני עובד לפי הביקושים וכשאין כאלה אני עוסק בפרסום והדגמות. את העבודה אני מסיים בשעה שש שבע בערב.

הלקוחות מתקשרים ומבקשים תיקון או הדגמות (הצגה של קלונעית חדשה או משופצת). רכב היזמות עמוס בציוד המאפשר לתת פתרונות טכניים בשטח, וגם קלנועית אחת או שתיים לצורך הדגמה.

איך הגעת לעבודה הזו?
בעקבות תהליכי השינוי והתמחור המגוחך שהתקיים בקיבוץ, החלטתי לנסות את יכולת ההתפרנסות שלי. העבודה הוצעה לי כבר לפני כמה שנים, אבל אז נאמר לי שמשתלם יותר שאשאר לעבוד בקיבוץ ודחיתי אותה. הפעם אני פניתי לחברה ולאחר מכן בעזרת איילת תכננו את המהלכים, עשינו חוזה ויצאתי לדרך.
היום היזמות חוגגת שנה לקיומה והתוצאות משביעות רצון. יש מקום לגדול ולהתייעל, הענף הזה נמצא בצמיחה מתמדת ויותר ויותר מגזרים של אוכלוסיה נכנסים לתחום. התחרות קשה, יש הרבה מאוד יבואנים ובעיקר מתחרים על שירות אמין, מהיר, זול, ואדיב.
למה עצמאי ולא שכיר?
זה רווחי יותר ומאתגר. העצמאות מספקת יותר, כי הדברים תלויים בי. למרות הלחץ והצורך להרוויח ולהתפרנס בכבוד אני מכתיב וקובע בשביל עצמי.

מי קונה קלונועים?
אנשים מוגבלים פיזית ואחרים המעוניינים בניידות ואינם יכולים לנהוג בהרכב או אינם מסוגלים כספית לקנות רכב. יש רבים שנעזרים בה לצורכי עבודה (קבלני גינון, הובלות בתוך מפעלים, בקיבוצים). לקלנועית לא צריך רישיון, לא ביטוח וכרגע אין שום הגבלה של משרד התחבורה, פרט לנסיעה על כביש.
עד לפני שנים מספר הקלנועיות נמכרו בעיקר בקיבוצים היום הן נמצאות בכל המגזרים.

איזה סוגי קלנועים יש לכם?
יש לנו מספר דגמים, כולם מיועדים לאדם אחד או לזוג:
MERITZ, כמו שיש למרגלית ניידס. קלנועית של שלושה גלגלים, דגם SE שמשמשת את בית דורות, ויש רכב חשמלי גדול יותר הנקרא "גולפית" המשמש לעבודות במפעלים ולסחיבת משא כבד.
תיקונים אנחנו עושים בכל סוגי הקלנועים של כל החברות.

כיצד אתם מפרסמים את עצמכם?
כל אנשי החברה ללא יוצא מן הכלל, עוסקים בפרסום תוך כדי העבודה. אנחנו מחלקים פליירים וכרטיסי ביקור, מדביקים מודעות על לוחות מודעות מזדמנים. ויש לחברה אתר גדול באינטרנט שבו אפשר לשאוב את כל המידע.

למה אינך מקבל רכב מהחברה?
כי אינני שכיר של החברה, אני עצמאי.
למזלי, נוצרה סיטואציה שבה עמדו למכור את טיוטה 31 וביקשתי לקבלו. נעשו ברכב שינויי מבנה ושינוי ברישיונות, וכך בעזרתו המקצועית של צוות המוסך, העמדנו את הרכב "על הגלגלים".

קלנועית זה יקר?
חלק גדול מהלקוחות הם אנשים מבוגרים החיים אך ורק מקיצבאות ביטוח לאומי ואין להם פנסיה; הם משלמים על הקלונועית בתשלומים. חלק אחר רושם צ'ק מזומן על כל סכום הקניה. יש לי לקוח אחד שחי בפרדס ואחרים הגרים בקיסריה בארמון.
המפתח להצלחה הוא יצירת תקשורת נכונה; לא ניתן להגיע למכירה ללא כימיה ביני לבין הלקוח ולעיתים קרובות זה נעשה בצורה של ישיבה משותפת ושיחה על הא ודע על כוס קפה ובסוף מגיעים לתכל'ס להצעת מחיר. אין יום דומה לקודמו, פוגשים ערבים, יהודים, עשירים ועניים קיבוצניקים מושבניקים. אפשר להגיד שהשלב המכריע והחשוב נעשה בשיחת הטלפון הראשונה.

מה למדת מהמהלך שעשית?
חששתי מאוד לעזוב דבר מוכר ונוח ולהתחיל במשהו חדש שלא ברור אם יצליח. הקיבוץ מצד אחד נותן גב כלכלי והרגשה שגם אם לא אצליח יש מה לאכול. מצד שני, הרבה עיניים שמסתכלות עליך והמערכת דורשת להציג תוצאות.
בסיכום אני מאוד שמח שעשיתי את המהלך הזה, זה מוכיח לי שאם יש רצון ומוכנות להשקיע שעות רבות של עבודה ולגלות אחריות אפשר להגיע לתוצאות יפות.

תודה לדני על השיתוף – נורית

















תיבת מש"א
לנוחיות החברים ועובדי החוץ,
הועברה תיבת מש"א מחדר העתונים לחדר תאי הדואר.
ה ג ר


טעות
בשל טעות טכנית, חיוב חולצות היובל (מחזור א' ו-ב' ייעשה בתקציב ספטמבר.
ג ל י



ח ג ש מ ח !