חפש בעלונים קודמים

עלון 27 (2013) (5930) י אלול תשע"ג

"רק אהבה"
שישי בערב
16.8.13 י' באלול
בבריכת השחייה


"           בלילות שישי, במוצאי שבת
אוהבים הרבה, מדברים מעט
מנגנים דואט ובבת אחת,
הצלילים עולים והלב נרעד
נישאים הם סחור וסחור
הוא גיטרה היא כינור..."

הערב תלבשו לבן!
בשעה : 21:00  מחכים לכולם!

הודעות ושונות
מזל טוב למירי ורן אדליסט
להולדת הנכד יונתן
בנם של לי ואופיר
ברכות לכל המשפחה!

סדנת החייאת תינוקות
תתקיים בבנימינה ביום שני, 19.8.13 בשעה 17:00, במשך 3 שעות. מחיר הסדנא ללקוחות המושלם 20 ₪. לפרטים נוספים מרפאת בנימינה: 04-6182400

סדנת תזונה ואורח חיים בריא
עתידה להיפתח ב- 30.9.13 בכרכור. מדובר בסדנא בת 10 מפגשים, שעה וחצי כל אחד, שיתקיימו בימי שני בשעות 19:00-20:30. עלות לחברי כללית מושלם 312 ₪ לפרטים נוספים מיטל פלג 050-6559393

למכירה טלוויזיה
27 אינץ' + זרועות ברקן. מחיר: 400 ₪. לפרטים נוספים עירית לוטן 052-6670947
חיוב ביטוח מושלם

לחברים שלום,
מכיוון שהפרמיה של ביטוח המושלם התייקרה בתחילת 2013
אין לנו ברירה אלא לעדכן את התשלום עבור המושלם ל-65 ₪ לאדם במקום 62 ₪,
שנהגנו לשלם עד עכשיו.
מחודש אוגוסט יעודכן המחיר החדש
שלא נזדקק ושנהיה בריאים
קרן משיח
קניית אוכל מחדר האוכל הביתה                       
אנחנו מבקשים להזכיר כי מחירי הארוחות בחדר האוכל הם מחירים לחברי הקיבוץ, עצמאות כלכלית ואורחים אשר אוכלים בחדר האוכל בלבד. חברי עין שמר ובנים בעצמאות כלכלית יכולים אף לקנות אוכל הביתה באותו מחיר. כל אדם אחר המעוניין לקנות אוכל הביתה (בן אם בן קיבוץ לשעבר או אורח) יכול לעשות זאת, אולם המחיר הוא שונה.  מרתה ומרב
ארוחות ערב חודש ספטמבר
4.9.13 יום רביעי, ארוחת חג ראש השנה
6.9.13  יום שישי, ארוחת שישי
13.9.13 יום שישי, ארוחת יום כיפור
18.9.13 יום רביעי, ארוחת חג סוכות
20.9.13 יום שישי, ארוחת שישי
27.9.13 יום שישי, ארוחת שישי
בתיאבון וחג שמח , מרתה ומרב

לידיעת באי ספריית הילדים
  יש להחזיר את הספרים שברשותכם עד סוף חודש אוגוסט. מי שאיבד ספר, יחויב תמורתו בתשלום.
איה מלומן

הקרנת סרט
ביום חמישי 22.8 בשעה 20:15  יוקרן הסרט "פלטין גרנדין"
סיפור אמיתי המבוסס על חייה של פלטין גרנדין האמריקאית. נערה, אישה אוטיסטית
שבכח רצונה וכישרונותיה מגיעה לטופ. כל הדעות הקדומות מתנפצות.......
בואו ליהנות,  א.ש.הפקות
נפגשנו כך
סיפורי אהבה הם תמיד מעניינים ומרגשים. לכבוד ט"ו באב ביקשתי מכמה זוגות לשתף אותנו בסיפור היכרותם // עינת תומר

אורנה ומנו אלון
יחד כ-46 שנים, מתוכן נשואים כ-45 שנים, הורים ל-4 ילדים:   יפתח בן 43, אדם בן 37, דפנה בת 34 ותמר בת 29. סבים ל-4 נכדים
סיפור ההיכרות: מיכה מילשטיין (אח של נדי) שגר באותו זמן בקיבוץ עין המפרץ, הקיבוץ שבו נולדתי, החליט להכיר בינינו כדי שיוכל להעביר את מנו בתור שחקן חיזוק לנבחרת הכדורעף של עין המפרץ. נפגשנו אחרי אחד ממשחקי הכדורעף. אני עברתי במגרש הכדורעף והוא ראה אותי. אני ידעתי מי הוא ממשחקי כדורעף קודמים שהיו בעין המפרץ. לאחר שהוא ראה אותי, בתום משחק הכדורעף, החלטנו להיפגש – וההמשך אחרי שנת חברות הייתה חתונה גדולה של 5 זוגות בקיבוץ עין המפרץ. גרנו שנתיים בעין המפרץ (שם נולד יפתח) ומנו המשיך כל אותו הזמן לתכנן כיצד חוזרים הביתה לעין שמר. לקח לנו 3 שנים וסיבוב סביב העולם, כולל אוסטרליה עד שחזרנו לעין שמר. דרך אגב, גם מיכה מילשטיין, השדכן שלנו, חזר לאזור והוא גר בזיכרון יעקב.

אסנת וטל אדר
הורים ל-3 ילדים: ניצן בת 23, אילון בן 20 ושגב בן 15.
דגנית חננאל קישרה בינינו. דגנית בת כיתה של טל, אסנת למדה עם דגנית במסלול גננות בסמינר הקיבוצים. נפגשנו לראשונה באוקטובר 1987. אסנת בת 25 , טל בן 29  בדירת הסטודנטים של קיבוץ חמדיה שהייתה בת"א. שנה וחצי לאחר מכן התחתנו בחמדיה והקמנו את משפחתנו בעין שמר.

רנה ועֹמר גבע
ביחד כ-16 שנים, מתוכן נשואים 11 שנים
הורים לשלושה ילדים, נעם בת 8, עדו בן 6 ושיר בת שנתיים
הכרנו בטייסת 144 בחצור. עמר היה טייס ואני פקידת מבצעים.
לסיפור ההיכרות בינינו יש שתי גרסאות:
הגרסה של רנה: עמר מצא כל מני תירוצים להתקשר לטייסת כשהייתי בתורנויות שונות.
הגרסה של עמר: עשיתי עליו "דאווינים" ביום עבודות גינה של הטייסת.
כך או כך, בפגישה הראשונה יצאנו לדיסקוטק "ורטיגו" שבקיבוץ רמת דוד.

קארין ואסף בינשטוק (מור(
הורים לשני בנים, איתמר בן 6 וכרמי בן 3 וחצי
ביחד כ-14 שנים, מתוכן נשואים 8 שנים
הכרנו בצבא. אסף שירת עם חברה שלי בבסיס. הוא ראה תמונה בה הצטלמתי עם חברתי תלויה על הקיר בחדר שלה בבסיס. הוא התעניין בתמונה ושאל אותה: מי זאת הבחורה החמודה שהצטלמה אתה בתמונה. חברתי ענתה שהיא תגיד לו רק אם הוא מחפש קשר רציני. הוא הבטיח לה שהוא מחפש קשר רציני (דבר שהיה נכון...), היא נתנה לו את מספר הטלפון שלי ומאז אנחנו ביחד. הפגישה הראשונה שלנו הייתה אצלי בבית.

רוני ועמי גלעד
יחד כ-21 שנים, מתוכן נשואים כ- 14 שנים, הורים ל-4 ילדים:
עופר בן 12.5שני בת 9.5 תומר בן 6 ונטע בת שנתיים
נפגשנו במוסד "עמקים", אני הייתי תלמידה בכיתה י"א ועמי הגיע למוסד לשנת י"ג, לפני הגיוס לצבא. הדרכנו ביחד את שכבת ט' וככה הכרנו. בתחילה היינו ידידים טובים ועבדנו הרבה ביחד ולאחר כשלושה חודשים אזרנו אומץ והפכנו לחברים באופן רשמי. הדבר עשה רעש גדול במוסד (אפילו הגיעו לבית של ההורים שלי מורים כדי להסביר את חומרת העניין – תלמידת י"א יוצאת עם אחד מסגל המורים. ההורים שלי לא התרגשו ונתנו לנו את ברכת הדרך). ומאז אנחנו ביחד.

עינת ואמיר תומר
ביחד כעשר שנים, מתוכן נשואים 8 שנים
הורים לשלושה ילדים עמית בת 6, עומר בן 3 וענבר בת שנה
כשעינת הייתה  בת 27 ואמיר בן 29 חיפשנו קשר רציני שיוביל להקמת משפחה., חשבנו שהגיע הזמן להתחיל בחיים זוגיים עצמאיים. נרשמנו, כל אחד בנפרד, לאתר הכרויות באינטרנט בשם "קופידון". אמיר יצר אתי קשר דרך האתר, שוחחנו בטלפון וקבענו להיפגש.
הפגישה הראשונה הייתה בבית הקפה "גרין קפה" בכניסה ליישוב חבצלת השרון, וכבר אז הרגשנו שמצאנו את מה שחיפשנו. עינת חיפשה קיבוצניק ואמיר אשת חינוך. וההמשך כבר ידוע.

פיט וגדעון אברהמי
ביחד כ- 35 שנים, מתוכן נשואים כ- 31 שנים
הורים ל-4 ילדים: גלי בת 33, אדם בן 31, סהר בן 25 סטפני בת  22,
סבים ל-6 נכדים
סיפור ההיכרות: נפגשנו כשהייתי נשוי לאשתי הראשונה. פיט הייתה אז רקדנית אצלי בלהקה במרכז אנגליה "אמה דנס קומפני", שם החלה להתפתח מערכת יחסים ולאחר שהתגרשתי מאשתי הראשונה חיינו ביחד באנגליה. גלי ואדם נולדו ואז התחתנו בחתונה אזרחית. בשנת 1985 החלטנו לחזור ארצה לשנת ניסיון בקיבוץ שאחריה החלטנו להישאר פה בעין שמר, מקום שאנחנו אוהבים מאוד.


מרגלית ויעקב ניידס
ביחד 66 שנים, מתוכן נשואים 64 שנים
הורים ל-4 ילדים יוסי ז"ל, עמי בן 55, ניבה בת 52 ושולה בת 46
סבים ל-6 נכדים
סיפור ההיכרות: יעקב היה חבר של אחי,  אני אחות תאומה, וכל דבר היינו עושים יחד: יצאנו עם אחי וחברים שלו לבילויים, הרבה לריקודים.  יום אחד כשהלכתי לקחת את החשמלית להגיע לעבודה יעקב ניגש אלי ונסע איתי חצי דרך. וככה היה כל הזמן. בתקופה שלנו, אבא לא הסכים שנצא שנינו לבד, רק עם אחותי או אחי. לבסוף יעקב ביקש את ידי, כמו שהיה מקובל, ואז הפכנו לזוג. הלכנו יחד למסיבות ואירועים. אני הייתי בת 18 ויעקב בן 23. ומאז אותם ימים אנחנו יחד לנצח.
בהזדמנות זו אנו רוצים להודות מכל הלב לאורי תומר ולמרב, מנהלת הקהילה, חידוש גן יוסי. על העזרה הרבה, הדאגה והאכפתיות. תודה רבה!

ועוד קצת מהצעיריאדה ה-40
דברים שקרא בטקס סיום הצעיריאדה נוה תומר, בשם עידן יגודה:
ילדים הורים סבים וצוות המרכזים, כבן לקבוצת "צבר", ממארגני הצעיריאדה הראשונה, התבקשתי לברך. 40 שנה עברו מאז. אנחנו התרגשנו עם פתיחת הצעיריאדה הראשונה, אני צובט את עצמי כלא מאמין, 40 שנה שמתקיימת כאן מסורת נהדרת של תחרויות ספורט חופש גדול אחר חופש גדול, ילדים שמתחלפים  ומעבירים את הלפיד אחד לשני כל אחד בתורו.
אחד מזיכרונות הילדות החזקים שיש לבני דורי הוא הזהות החזקה שהייתה לנו בנושא הספורט לעין שמר. ספורטאים גדולים גדלו בעין שמר ונתנו לנו השראה ורצון לעסוק ולאהוב ספורט.
אציין, כמובן, את קבוצת הכדורעף הנהדרת שגדלנו עליה, שנותנת לנו גאווה עד היום. אך לא רק כדורעף היה כאן, קבוצת כדורגל שזכתה בכל טורניר אפשרי במועצה האזורית, נבחרת חברת הילדים בשחייה שבזמננו ניצחה בכל תחרות ברחבי התנועה הקיבוצית, שחקני כדורסל, אתלטים ועוד. ניתן להגיד בפה מלא עין שמר אוהבת ספורט.
ברצוני לברך את כל הילדים לאורך השנים שהשתתפו בצעיריאדה, רצו, שחו, רכבו, שיחקו,  עודדו ורצו לנצח. ולכם ילדים, שזכיתם להשתתף בצעיריאדה ה- 40 כל הכבוד על חגיגת הספורט הנהדרת שארגנתם והשתתפתם בה. המשיכו את המסורת גם בשנים הבאות. אברך כמובן, גם את הצוותים החינוכיים לאורך כל השנים שבלעדיהם כל זה לא היה קורה, שעזרו בארגון, נתנו גב וראו בצעיריאדה מפעל חינוכי חשוב. אתם גדולים!
כל מסע גדול מתחיל בחלום קטן, חלום שהייתה לי הזכות להיות שותף לו ולהגשימו בצעיריאדה הראשונה ולראות איך המסע ממשיך וממשיך וגם ילדי שלי שותפים לו. אני בטוח שניפגש כאן גם בשנים הבאות עם ילדים חדשים, התרגשות חדשה ואותו רצון ותקווה להשתתף ולנצח בתחרויות. יחי הצעיריאדה! ולהתראות ביובל ה- 50
נוה תומר השביע את הילדים בשבועת הספורטאים,
"כמו שעוזי מור השביע אותנו במגרש הספורט בחברת הילדים"
אני נשבע
לשמור על הכללים והחוקים
לשאוף לניצחון
לעודד את חבריי
לשמור על רוח ספורטיבית והוגנת
יחי חברת הילדים!
יחי קיבוץ עין שמר!

40 שנות צעיריאדה – סיכומים ותודות
ילדי כיתה ו' של השנה ידעו שנפל בחלקם כבוד גדול. אבל עד כמה הם לא ידעו לנחש...
במשך 40 שנה חברת הילדים חוגגת בכל קיץ ספורט אישי וקבוצתי. דגלים, המנונים, שירי עידוד והרבה גרונות ניחרים. וכמובן, תחרויות בלי סוף מכל סוג כמעט.
השנה החלטנו על חגיגה אמתית. כל ילדי חברת הילדים השתתפו בערך בכל מקצה. שלוש קבוצות מפוארות נבחרו, TIC TAC, עוגי פלצת ו-M&M. כיתה ה' הקפטנים האדירים אימנו את הנבחרות ודאגו לכל ילד וילדה.
נפלה הכרעה – חייבים לראות גם מבוגרים מתחרים, ממש כמו פעם! ואכן הם התחרו ואפילו
ביתר שמחה ורצון. ביום האחרון של הצעיריאדה התכנסנו אחר הצהריים באצטדיון לתחרויות ריצה, הדיפת כדור וקפיצה לרוחק. ההיענות הייתה מרגשת ממש. הורים ואחים, ילדים וסבים...
משם עברנו לבריכה להתרענן ולהמשיך להתחרות. ההורים הפגינו יכולות אקווטיות מרשימות והמקצים המשפחתיים קטפו את מרבית מחיאות הכפיים.
במגרש הספורט, אחרי התכבדות ומנוחה, התחיל הטקס החגיגי. כיתה ו' הבוגרים שלנו: עומר עזר, עופר גלעד, נועה מורג, ליאור גנדלמן, עתר ארליכמן, גילי שפירא, תכלת בן חיים, עידו גוטמן, אופיר שנפלד ויערה תירוש, טרחו אתנו על כל פרט, מדדו, חישבו, כתבו, התאמנו והגישו בחן כל טקס יומי ועזרו בכל קושי. כמובן שהם הובילו את הערב.
הטקס נפתח בהתאם למסורות הספורט הגדולות עם מרוץ הלפיד שנישא ע"י בני כיתה ו'. לאחר מכן, החל מופע ריקוד וספורט מהמרשימים שנודעו בסביבתנו. נעמה רוט ונוגה אבני מדריכות המרכזים הכינו והובילו ביד רמה. ראשוני הצעיריאדה נווה תומר ועידן יגודה כתבו לנו ברכה מרגשת ונווה בירך וערך לכולנו את השבעת הספורטאים כפי שנהג עוזי מור לערוך. אחרי שיר מרגש של כיתה ו' עברנו לחלק הכי חשוב - טקס המדליות של ילדי הצעיריאדה והכרזת הנבחרת המנצחת. הילדים היו מאד נרגשים ואיתם המשפחות והחברים. הקבוצה המנצחת בשנת ה-40 היא קבוצת TIC TAC בהובלתם של ירדן לסטון ויונתן גרוסמן.
כיתה ו' ואיתם אנחנו הצוות, הובלנו את החגיגות אבל היו עוד נכבדים שטרחו ועזרו בדרך:
צילה ליס, זוהר משיח ונעמה רוט שעל הדגלים המשגעים.
חמי סל על המדליות היפיפיות והאמתיות שלנו, התעודות האיכותיות והשלט הרשמי של הצעיריאדה.
צוות Bגוד המדהימים, ישראל עזר ואופיר בן אברהם שתרמו ויצרו לנו חולצות בצבעי הנבחרות ועם הלוגו שלנו!
תמי צמח, תודה על הגב והעיצובים. אמיר תומר שעל כתובות האש שהעירו לנו את החושך...
שלמה שחר, יובל המצילה, ליטל מורג ויגאל כץ שעזרו בהגשמת האירוע והימים של התחרויות.
וכמובן לצוות המרכז הצעיר שבכל יום ובכל שעה עזרו, מדדו, פיקחו ועודדו!
תודה לכל הנ"ל, לכל המשפחות המעודדות והקהל המריע ובעיקר לילדי כיתה ו' שהוציאו לפועל צעיריאדה מפוארת מעל ומעבר למצופה!

להתראות ב-45... צוות המרכז הבוגר, אדווה אברג'יל, גלי יגודה ונוגה אבני.

דרוש/ה רכז/ת תרבות
התפקיד כולל:
מינוי צוותים וליווי חגים
ערבי תרבות
טיולים
מופעי זמר
אירועים חברתיים

כישורים נדרשים:
יוזמה
יצירתיות
יחסי אנוש טובים
ניהול תקציב
עבודה בצוות
תודעת שירות
סדר וארגון
הנעה וגיוס חברים
היקף משרה – חצי משרה
כניסה לתפקיד- לאחר חגי תשרי.
המעוניינים יפנו לעידן בהקדם.

דרוש/ ה מנהל/ת מוסך בעין שמר
דרישות התפקיד:
•           מנהל מוסך מוסמך בעל תעודת מנהל מוסך חובה.
•           מקצועיות וניסיון רב בתחום.
•           ידע וניסיון בטיפול בכלים חקלאיים.
•           יכולת ניהול עבודה ותקציב.
•           עבודה מול ענפי החקלאות ולקוחות פרטיים.
•             טיפול ואחזקת צי הרכב.
•           ידע בקנייה ומכירה של רכבים.
•           יחסי אנוש ותקשורת בינאישית טובים.
•           טיפוח לקוחות והבאת לקוחות חדשים.
•           כפיפות ושת"פ
•           כפיפות: רכז משק.
•           שת"פ: סדרנית רכב, מנהלי ענפי החקלאות.
•           חבר – ועדת רכב.
היקף משרה:
משרה מלאה
ניתן לפנות: עד 25/08/13
idan@ein-shemer.com
עידן יגודה מנהל מש"א עין שמר   נייד  0528908904

בסמינר של נשים בנושא "איך לחיות במערכת יחסים אוהבת עם בעלך",
 הנשים נשאלו, כמה מכן אוהבות את הבעלים שלהן?
כל הנשים הרימו את ידיהן.
לאחר מכן הן נשאלו, "מתי הייתה הפעם האחרונה שאמרת לבעלך שאת אוהבת אותו?"
חלק מהנשים ענו: היום. כמה מהנשים ענו: אתמול.
כמה מהנשים ענו: לא זוכרות.
אז אמרו לנשים לקחת את הפלאפונים שלהן ולשלוח לבעליהן את הטקסט הבא:
 "אני אוהבת אותך, מותק".
ואז נאמר לנשים להחליף פלאפונים ביניהן ולקרוא את הודעות הטקסט שהגיעו.


הנה כמה מהתשובות ששלחו הבעלים:
1. מי זו?
2. האם את חולה?
3. אני אוהב אותך.
4. מה עכשיו? מה קרה שוב לרכב?
5. אני לא מבין למה את מתכוונת?
6. מה עשית עכשיו? אני לא סולח לך הפעם.
7. ?!?
8. אל תלכי סחור סחור, רק תגידי לי כמה את צריכה?
9. האם אני חולם?
10. אם לא תגידי לי למי ההודעה הזו באמת, מישהו ימות.
11. בקשתי ממך שלא לשתות יותר.
12. מה שאת רוצה התשובה היא לא.
13. את בסדר?
14. תשכחי מזה, לא הולכים להורים שלך בשבת!
15. רק אל תגידי לי שאת שוב בהריון.

ומשהו  לבני ובנות  קבוצת "אילנות" 50
ביום  שבת ,  31.8.13     בשעה  17.00   בבריכה ,   יערך אירוע  היסטורי  של  בני  ובנות  קבוצת  אילנות  לציון  העשור  השישי לחייהם!
לאירוע   מוזמנים  בני ובנות  הקבוצה  ומשפחותיהם , מחנכים ומטפלות לאורך  השנים ,  ראו  זאת  כהזמנה  אישית
בתוכנית:
מפגש  רעים
ארוחת  ערב
טקס  חגיגי
הפתעות ועוד.
לפרטים  נוספים ,  עזרה ושאלות   ניתן  לפנות לחגית  בורלס ,  חמי סל ואייל  תומר.

חוג התעמלות לותיקים
בשעה טובה ואחרי חבלי לידה קשים אנחנו שמחים לפתוח ביום שישי זה, 16.8.13
בשעה 8:00 בבוקר במועדון לחבר חוג התעמלות לשיפור השיווי משקל ומניעת נפילות
בהדרכת מוחמד פיזיותרפיסט בעל ניסיון רב.
עלות כל שיעור היא כ-20 ₪ והשיעור נמשך כ-45 דקות.
מי שעדיין לא נרשם ומעוניין להצטרף מוזמן.
ניתן לעשות שני שיעורי ניסיון ואחר כך ההתחייבות היא לחצי שנה.
שיהיה לכולנו בהצלחה ובהנאה והעיקר הרבה בריאות
אוריין גנדלמן, קרן משיח, וצוות המרפאה

יתושים הנגועים בקדחת הנילוס התגלו בערבה  
 כתבה שפורסמה לאחרונה בעיתון "ידיעות אחרונות" והועברה לעלון המשק על ידי חברת קיבוץ:
בבדיקות שגרתיות שקיימו בשבוע האחרון אנשי המשרד להגנת הסביבה, אותרו לראשונה בשנה זו יתושים נגועים בנגיף קדחת הנילוס המערבי. היתושים התגלו במסוף ערבה באילת, במטעי התמרים באילות ובנחל עירון (ליד תלמי אלעזר). השר להגנת הסביבה, עמיר פרץ, הורה להגביר את הפיקוח ואת ההדברות באזור. כמו כן, המשרד להגנת הסביבה עדכן את הרשויות המקומיות שבתחומן התגלו היתושים והעביר להן הנחיות.

החזרי תשלום לחינוך מיוחד וטיפולים שונים בילדים
לאחר תקופת הסתגלות של שנה וחצי להסדרי התשלום החדשים בחינוך המיוחד שנקבעו במסגרת השינוי. אתם צריכים לנצל את המגיע לכם כאזרחי המדינה המשלמים לקופת החולים והקיבוץ צריך גם הוא ליהנות מכך.
החל מחודש יולי, בחישוב ההחזרים עבור טיפולים שניתן לקבל עבורם השתתפות של קופות החולים יילקחו בחשבון סכום החזר הקופה שהוא 75% מסכום הטיפול ולא יותר מ106 ₪ לטיפול..
החשבון יעשה כך: מסכום הטיפול יורד סכום ההחזר (אשר אמור להיכנס לחשבון הבנק הפרטי שלכם) ולאחר מכן, יערך החישוב של זיכוי/חיוב המשפחה.
מידע על דרכי קבלת העזרה מקופת חולים כללית:
•           במכוני ההסדר של קופת החולים ניתן לקבל טיפולים בסכום של 30 ₪ לטיפול, בתחומים הבאים: פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק וקלינאית תקשורת.
•           כללית מושלם מלווה את ילדכם לאורך כל הדרך ומעניקה טיפולי התפתחות הילד
מגיל 3-9 , בכל התחומים מספר הטיפולים הוא 30 עד 45 טיפולים בשנה קלנדרית (ינואר - דצמבר).
להלן רשימת הטיפולים המוצעים: ריפוי בעיסוק, קלינאות תקשורת, טיפולי פיזיותרפיה, טיפול ע"י פסיכולוג, טיפול ע"י עובד סוציאלי, רכיבה טיפולית, שחיה טיפולית, ספורט טיפולי, טיפולים בהבעה ויצירה.
מגיל 10-17 ניתנים 30 טיפולים בשנה קלנדרית (ינואר – דצמבר(.

מידע על דרך הגשת התביעה מקופת החולים:
•           חשבונית מס/קבלה מקורית. על גבי החשבונית יצוין שמו המלא של המטפל/ת, תפקידו/ה, מספר הטיפולים ותאריכיהם
•           צילום תעודה רשמית של המטפל/ת שביצע/ה את הטיפולים.
•           הפניה מרופא ילדים או ממכון ציבורי להתפתחות הילד המאשרת את הצורך בטיפול.
•           את הטפסים צריך לשלוח רק בפעם הראשונה, לאחר מכן מספיקה רק החשבונית/קבלה.
במידה וישנן שאלות נוספות ניתן לפנות אלי
בברכה,

עידית עזר, רכזת החינוך